На какво държим
Условия за наемане и ползване на пространствата
Пространствата се предоставят в желания от клиента вид, 15 минути преди започване на събитието в присъствието на негов представител. Клиентът освобождава пространството 15 минути след приключване на събитието, като го оставя във вида, в който го е получил.
* Извънредното време се заплаща, съгласно цената на час!
Клиентът има отговорността да използва пространството, съгласно неговото основно предназначение и да не нарушава целостта му. При установяване на щети, КЛИЕНТА заплаща в пълен размер стойността на ремонтните дейности за отстраняването им.
В пространствата не се позволява:
В пространствата не се позволява консумацията на храни и напитки.
В пространствата не се разрешава лепенето на презентационни и информационни.
В пространствата не се разрешава също разместването на мебелите, без това да се съгласува с представител на Центъра;
В залите не се разрешава промяната настройките на техническото оборудване. В случай на нужда от асистенция, на разположение е техническо лице от персонала на Центъра.